Elfu Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Witam. Jestem początkującym akwarystą. Jestem również nowy na forum i chciałbym wszystkich pozdrowić. I tu mam pytanie do was drodzy użytkownicy ............ Jaka powinna być obsada do akwarium 60l (60x30x35) ??? Akwarium zamierzam kupić za około 7 dni. Proszę o odpowiedz Pozdrawiam Elfu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartex Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Osada...: 1+1 Szczupieńczyk Dageta 10x Neon Inessa 1+1 Pielęgniczka Ramireza. To taki przykład, nie wiemy co Ci się podoba? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Zarzycki Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 A jakie to będzie akwarium, ogólne, BW? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausebol Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Tu masz przykładową obsade. viewtopic.php?f=39&t=7147 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elfu Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 Przepraszam zagapiłem się. Chodzi mi o takie ryby jak : neonki kiryski Ale nie wiem co by jeszcze pasowało do tego litrażu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartex Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Kiryski proponuję Pigmeje. Neony ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Zarzycki Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 A może razbory maculaty? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elfu Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 Ale ile sztuk Kirysków i neonków. I czy do tych kirysków i neonków dodać coś jeszcze?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Zarzycki Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Razbor i neonów po 10. ale osobno. A kirysków z 6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...