Skocz do zawartości

Akwarium 112l.


Skalar 27
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy na tym forum, więc postaram się szybko ogarnąć, a jak popełnię jakieś błędy to mnie o tym poinformujcie. Mam pytanie do was apropo mojego akwarium. Akwarystyką zajmuję się od jakiś 7 lat. Jednym z moich osobistych sukcesów jest rozmnożenie smuklenia pryskacza :D . Mam pytanie, o jakie rybki mógłbym zwiększyć swoją obsadę( jakich ewentualnie dokupić, a jakich mogę dodać)?

Moja obsada 112-stki:

-Neon Innesa 15 sztuk

-Razbora Klinowa 4 sztuki (to trochę mało więc ich dokupię na pewno)

-Smukleń Pryskacz 7 sztuk

-Kirys Spiżowy 1 sztuka (jest u mnie od 7 lat)

-Cierniooczek Myersa 1 sztuka

-Cierniooczek Kuhla 1 sztuka

 

Podawajcie swoje propozycje. Pozdrawiam Skalar 27

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam, ponownie. Od mojego ostatniego posta w temacie sporo się zmieniło. Po waszych odpowiedziach, przez dłuższy czas nic nie zmieniałem w akwarium, ale zaraz przed wakacjami moje akwa zaatakowała rybia ospa, z którą walczyłem już nie raz :( . Przyniosła ją bocja, którą wziąłem od kolegi, w zamian za 4 smuklenie. Sama bocja zdechła, i razem z nią 3 neonki i 1 cierniooczek (tego mi szkoda najbardziej), ale szybko się z nią uporałem. Pod koniec wakacji jednak zauważyłem na jednym z neonków co? OSPĘ !! Ponownie zaatakowała i tym razem, nie była już taka łagodna :cry: . Zdechły 2 smuklenie, ostatni cierniooczek i 2 razbory. Od tamtej pory nie miałem jakoś czasu na dorybianie, jedynie szybkie czyszczenia, a teraz przerwa Świąteczna i czas się znalazł. I teraz się zastanawiam (znowu) jakie gatunki oddać, jakie przyjąć lub zamienić. Wiem że na pewno, kupię cierniooczki bo bardzo je lubię, a na temat reszty nie mam żadnej opinii. Macie jakieś propozycje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach