Baus Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Witam, jako że jestem początkującym akwarystą chciałbym się poradzić bardziej doświadczonych kolegów co do obsady mojego skromnego akwarium. Wymiary mojego zbiorniczka to 65x22x40 chciałbym mieć w nim następujące rybki: 20 neonków innesa 3-4 bojowniki (1+2) / (1+3) 4-5 kirysów panda bądź spiżowych Proszę o ocenę wybranej przeze mnie obsady i o ewentualne korekty/rady. Pozdrawiam Baus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basteq Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Kiryski najlepiej pigmeje lub sierpoplame, w ostateczności pandy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baus Posted January 5, 2012 Author Share Posted January 5, 2012 Czy 20 neonków to nie będzie za dużo jak na takie akwarium ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basteq Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Czy 20 neonków to nie będzie za dużo jak na takie akwarium ? Maksymalnie 15 sztuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baus Posted January 5, 2012 Author Share Posted January 5, 2012 A więc z neonkami i kiryskami mamy sprawę jasną, a jak wygląda opcja 4 bojowników czy nie będzie im za ciasno? Jakie jeszcze rybki ewentualnie mógłbym dodac do takiej obsady? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basteq Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Dałbym samca albo 1+2. Nic już więcej nie da sie upchnąć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...