Skocz do zawartości

Filtr a pokrywa .Czyl jak upchnąć wąż bez użycia siekiery.


nm123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkującym akwarysta ;) Nabyłem akwarium 112 L .Troche poczytałem żeby nie pytać was np czy w takim akwarium moge mieć piranie z innymi rybkami lub czy dolewac np elektrolit do wody akwariowej.

Jednak przejdźmy do rzeczy .Planuje kupić filtr kubełkowy/zewnętrzny .Nie zapytam też bezpośrednio jaki wybrać (ktory polecacie)

Ogolnie planuje coś typu ex700 ,fluvala 205 Po przeczytaniu kilku tematów stwierdzilem że sie nadadza jako filtracja i biologiczna i mechanicza.Obojetni zresztą czy bedzie to coś z tych 2 czy np eheim i tak bedzie spelnial swoją role ,a to mi wystarcza.

 

Ok tylko tak to akwarium ktore kupiłem (mam mieszane uczucia) jest z firmy wromak tzn ma te listewki wzmacniajace/podstawkowe zwał jak zwał.

Czy trzeba ciać pokrywę do ktorychś z tych filtrów ogolnie jezeli np w 1 nie trzeba, jego wybiorę! Poprostu nie lubie wycinać czegoś w nowych rzeczach (jakiekolwiek by one byly)

Zaznaczam ze czytalem o tym juz troche i znalazlem powiedzmy 3 opinie próbowałem wydedukować odpowiedź jednak daleko mi do Sherlocka .Spotkałem sie z taki odpowiedźami:

1Wejdźie na 100%

2Nie wejdźie na 100%

Liczylem na demokracje jednak 3 koleś napisał

Cieżko powiedzieć!

 

Prosiłbym opinie człowieka ktory wie na 100% i jeszce widzial to na wlasne oczy /ewentualnie może sprawdzić łątwo i pewnie

 

Jeżeli taki temat jest na forum a go nie zauważyłem(!) lub zły dział to zawsze jest admin, ktory na forum ma boską moc(powiedzialbym ze napewno nawet wiekszą )

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jbl e901 i można zmieścić rurki bez cięcia pokrywy. Co prawda nie jest to całkiem komfortowe i bezproblematyczne.

Akwarium mam o takich samych wymiarach podstawy.

Nie jest to kwestia ani akwarium ani filtra tylko rodzaju pokrywy.

 

Niektóre nie mają wycięć pod węże.

Odnośnik do komentarza