Potris Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Jestem amatorem i mam akwarium 102l. a w nim znajdują się: - 1 bojownik, - 7 skalarów, - 2 mieczyki, - 2 kosiarki, - 1 labeo, - 2 prętniki, - 3 neony czarne, - 2 molinezje, - 6 neon czerwony, - 2 glonojady, - 2 bocje tygrysie, Proszę o mądrą pomoc czy mogę mieć takie rybki itp. _______________________________________________ P.S Dajcie znać czy mój mieczyk jest w ciąży? ; ) Zdjęcie w załączniku. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basteq Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 - 7 skalarów, - 2 mieczyki, - 2 kosiarki, - 1 labeo, - 2 bocje tygrysie, do oddania na sam początek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cisiu1996 Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 - 7 skalarów, - 2 mieczyki, - 2 kosiarki, - 1 labeo, - 2 bocje tygrysie, do oddania na sam początek Zgadzam się z poprzednikiem te ryby są do oddania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krucka Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 I może dokup czarne neony, to ryby stadne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potris Posted January 2, 2012 Author Share Posted January 2, 2012 Czemu mam oddać te ryby, zachowują się normalnie, oprócz labeo, a tak to nie ma złego znaku aby coś zmienić z nimi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
19osa98 Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Wybierz 4-5 gatunków w odpowiednich ilościach. Kolega wyżej dobrze poradził Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basteq Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Czemu mam oddać te ryby, zachowują się normalnie, oprócz labeo, a tak to nie ma złego znaku aby coś zmienić z nimi? Bo masz dużo za małe akwarium Z resztą obsady tez trzeba zrobić porządek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...