Skocz do zawartości

neon innesa


cristiano934
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś mój neonek złożył ikrę w akwarium z innymi neonami, posiadam ich ogólnie 13. Niestety, ale nie posiadam osobnego akwarium, cały czas pilnuje tej ikry złożonej na roślince oraz odgania inne rybki, jakie teraz powinienem podjąć stosowne kroki ? Proszę o pomoc, ponieważ w tej kwestii jestem zielony, a może uda się i coś będzie z tych maleństw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki pokarm im kupić?

Kiedy zacząć je karmić?

Powiedzcie mi wszystko co muszę wiedzieć na ten temat.

Po jakim czasie mogę je wypuścić do akwarium?

 

 

Poniżej dodaje zdjęcia tej rośliny, ponieważ nie znam nazwy.

 

post-11566-13685167037539_thumb.jpg

 

 

 

Edit:

 

Dostanę jakieś odpowiedzi ?

 

 

 

mod.- Za pisownię i za nieedytowanie postów ostrzeżenie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...