Skocz do zawartości

Moje 54l


Lukasz-odkrywca
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej pisze z pytaniem dla doświadczonych czy w moim akwa (54l) [60x30x30] mogę trzymać 2 molinezje black molly 5brzanek sum. parka brzanek odeskich i 4 kiryski pstre

i drugie pytanie jakie min . akwa dla pielęgnic ramireza albo innej równie ładnej (czekam na propozycje)

albo dla pyszczaków ja myślałem o 112l (80x35x40)

propozycje jestem początkujący :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chcę trzymać ramierezki tylko do tego 112l ile par mogę wpuścić i jakie tło wystrój ogółem jestem początkujący jak ma ktoś akwa z nimi i ładnie u niego się trzymają to niech da foto czy te rybki się szybko rozmnażają i gdzie najbliżej Kędzierzyna -Koźla są takie rybki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie dla każdego z tych gatunków o których mówisz zbiornik 112l jest odpowiedni, aczkolwiek "pałacem" dla n ich nie będzie. Jeśli chcesz w nim trzymać ramirezki to odpuśc sobie molinezje. Brudzą i lubią twardsza bardziej zasadowa wodę. Ramirezy odwrotnie. Miękka, lekko kwaśna i przede wszystkim czysta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej pisze z pytaniem dla doświadczonych czy w moim akwa (54l) [60x30x30] mogę trzymać 2 molinezje black molly 5brzanek sum. parka brzanek odeskich i 4 kiryski pstre

i drugie pytanie jakie min . akwa dla pielęgnic ramireza albo innej równie ładnej (czekam na propozycje)

albo dla pyszczaków ja myślałem o 112l (80x35x40)

propozycje jestem początkujący :D

Brzanki sumatrzańskie, odeskie i kiryski pstre odpadają, podobnie jak molinezje. W sprawie pyszczaków równiez sie wypowiedziano. W tym 54l możesz mieć:

 

1+1x p. Ramireza/szczupieńczyk karłowaty

10-12x bystrzyk czarny/b. barwny/b. ozdobny/n. simulans/n. innesa/zwinnik jarzeniec/z. czerwonousty/razbora klinowa/prystelka/tęczanka wernera

6x otosek lub/i 5-6x kirysek pigmej/panda

 

1x bojownik