Skocz do zawartości

Karmienie skalary+ welonki+ glonojady


Nemesis100
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkującym akwarystą i mam jedno zasadnicze pytanie w obecnej chwili posiadam 4 x welonka mała ok 4-5 cm. skalar czarny x 4 też mały ok 3-4 cm. 2 x skalar marmurkowy troszkę większe w granicach 7-8 cm. 2 x skalar złoty również ok 7-8 cm. oraz 2 razy glonojad jeden ok 10 cm. drugi może 6 cm. i tutaj moje pytanie ile razy i jakie porcje mam przydzielać do karmienia prościej niech mi ktoś powie ile jedzenia dziennie one mogą potrzebować bo mam wrażenie że są wiecznie głodne. W danej chwili karmię max 2 x dzień szczyptę suchej karmy i szczyptę ochotki suchej.

Acha skoro już piszę to posiadam akwarium 80x45x35 126L i pytanie czy do tego zestawu mógłbym jeszcze dołożyć kilka neonków żeby akwarium było bardziej żywe ponieważ welonki to super się ruszają ale skalary to raczej spokojna ryba i nie lubi pływać w tą i z powrotem

Czekam na odpowiedź.

Z góry dzięx i Wesołych Świąt i szampańskiego nowego 2012 życzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za duzo masz tych rybek maks jedna parka skalarow chociarz i tak napisza ze nie powinienes miec ich wogole za niski zbiornik i litraz... ale pytasz o karmienie rybki beda glodne nawet jak je nakarmisz 8 razy dziennie;p;p takze mysle ze raz dziennie zupenie wystarczy pozwoli to utrzymac odpowiedni porzadek w akwa oczywiscie najlepiej jak zalatwisz sobie zroznicowany pokarm codziennie inny np mrozone ochotki,gotowane warzywka, jest tyle tego ze jak pozbierasz sobie cale menu to przez 2 tyg bedziesz je karmil codzinnie czyms innym....

 

.....wyobrazasz sobie ze z kazdym dniem te skalary przyblizaja sie do nieublaganego zdechchniecia a ty jeszcze chcesz dolozyc rybek;p zostaw sobie maks 2 skalarki wtedy mozesz cos pomyslec o malych rybkach i te welonki jeszcze te akwa bedzie zasyfione w bardzo krotkim czasie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach