Skocz do zawartości

Re: problem ze świetlówka jaki statecznik wybrać


fafik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich chcących pomóc. Na wstępie od razu zaznaczam że nie znam się na elektryce ale kabelki połączyć potrafię :). Posiadam pokrywę standardowa Aquaela w której zamontowane są dwie świetlówki 18W. Problem dotyczy tej świetlówki bliżej statecznika a polega ona na tym iż kiedy włącznik czasowy włączy się świetlówka załącza się ( zaczyna świecić ) ta dalsza ta bliżej statecznika podostaje wyłączona. Musze odkręcić zakrętki bryzgoszczelne świetlówkę tak jak by wyciągnąć z jednego bolca( przekręcić całą) i wsadzić z powrotem i wtedy działa. Pokrywa nigdy nie rozbierana ani nie modernizowana.

Problem dość uciążliwy poniewaz muszę robić tak prawie codziennie a światło świeci bez jednej świetlówki 3 godz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowałem wymianę statecznika ponieważ przy następnej zmianie aranżacji chce mieć większe szkło co za tym idzie będę potrzebował więcej światła. Pytanie moje dotyczy statecznika a mianowicie:

1. czy jeżeli kupię statecznik na 3 lub 4 świętówki mogę mieć podłączone na razie tylko 2?

2. Jaki statecznik kupić ( byłem w sklepie i pan powiedział że na każda musi być jeden statecznik a na allegro sa takie kompleksowe)

3. propozycje http://allegro.pl/statecznik-elektronic ... 13248.html

http://allegro.pl/statecznik-elektronic ... 99978.html

Może ktoś poradzi inny

4. Czy słychać jego pracę i czy grzeją się poniewaz chcę umieścić go w szafce gdyż pod pokrywą boję się i nie mam miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.