Skocz do zawartości

Roślinki nie chcą rosnąć.


Ketii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ; )

Jestem tutaj nowa więc jeżeli pojawił się już taki temat to bardzo przepraszam. Mój problem polega na tym że moje roślinki nie chcą zupełnie rosnąć, gniją oraz pojawiają się na nich glony co robić ?. Ciągle kupuje nowe rośliny pytam się w sklepach, ostatnio dostałam jakąś odżywkę do roślin i nic nie dała. Czy mogli byście podać mi preparaty jakich powinnam użyć do roślin ?

Litraż akwarium to 60L, co do roślin nie znam się na gatunkach, a co do oświetlenia świetlówka 18W

 

Dziękuje Ci Blitz może jutro postaram się dodać fotki roślin i tych glonów. Jeśli chodzi o filtr to jest FAN MIKRO PLUS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Jak się nie znasz na roślinkach to zostawiaj te proporczyki informacyjne z nazwami co są przy koszyczkach.

Te na sztuki czyli ala trawki, Cabomby i reszta to jakoś rozpoznamy jak dasz ewentualne fotki.

 

Jakie glony Cię trapią ?? Jak nie umiesz rozróżnić to też fotki się przydadzą.

 

Co do oświetlenia bida, podstawowe dla roślin cieniolubnych. Jak byś dał jeszcze jedną 18 to osiągniesz 0,6 W/L wtedy można pobawić się w chemika i zrobić bimbrownię. CO2

 

Podstawą też będą parametry Kranu ale najbardziej wody w akwa.

 

Potem już jakoś dalej dojdziemy do nawożenia itp. spraw.

 

Fotki, Parametry, Obsada, jaki filtr.

 

P.S.

Postaramy się pomóc ale musisz też sam popracować. Forum zawiera dużo podstawowych informacji więc miłej lektury.

Ja ciągle tu znajduję coś ciekawego ;p

Nie robię inżynierki ani magistra z Akwarystyki więc Ameryki nie odkryję. Więc uczę się o tych co już wymyślili coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie