Skocz do zawartości

moje 60l i porady.


kaali91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem akwarium ze wszystkim co widac na zdjęciach, chcę zrobić mała rewolucje w nim i czekam na porady i ciekawe pomysły. Jestem początkujący więc prosze o wyrozumiałość i propozycje dla tego poziomu.

 

:arrow: 60 litrowe akwarium

:arrow: Oświetlenie 2x15W

:arrow: grzałka 60W

:arrow: filtr ciężko mi okreslić bo jest stary.

:arrow: podloże: nie wiem jakie sa tego nazwy ale koloru białego i czarnego.

:arrow: parametry wody: PH-7.5, GH-16, KH-12

:arrow: Obsada: gupiki, 2 samiczki i jeden samiec. bardzo biednie i trzeba by było to zmienic, ale chce pozostac przy gupikach, tylko dodac cos do nich.

:arrow: Roślinność: brak, sa tylko 3 sztuczne roślinki. Chciałbym to zmienic, na proste roślinki ktore nie sa wymagajace.

 

post-10599-13685166026902_thumb.jpg

 

post-10599-13685166027459_thumb.jpg

 

post-10599-13685166027855_thumb.jpg

 

Kupiłem gupiki miesiąc temu i z niecierpliwoscią czekam na małe rybki. Nie wiem kiedy one będa ale mam nadzieje ze się pojawia za jakis czas.

 

Prosiłbym o porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim dokupisz ryb dokup roślin i obsadź nimi zbiornik.Oprócz usunięcia ozdoby,zmieniłbym też podłoże na jednolite(ciemne).Oświetlenie masz niezłe do wzrostu roślin.W połączeniu z bimbrownią i odpowiednim nawożeniem można by osiągnąć fajne efekty.Rośliny łodygowe na tylnej ścianie,te zasugerowane wyżej na drugi plan i może jakiś trawniczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanowie sie jeszcze nad obsada, a jakis pomysl jesli chodzi o rozmieszczenie, podloze, i scenerie akwarium?

To zależy co się podoba.Czy jakiś biotop konkretny,może akwarium typowo roślinne.Jeżeli powiesz,w którą stronę zmierzasz wtedy łatwiej będzie coś podpowiedzieć.Zaczynałem od ogólnego.Teraz postawiłem BW.W czarnych wodach się zakochałem podpatrując tu na forum różne akwaria.