Skocz do zawartości

Proszę o radę, jestem nowicjuszem w tym temacie


Rekomendowane odpowiedzi

w akwarium 144l mam: 5 gurami dwuplamistych (złote) 2 glonojady, 4 molinezje żaglopłetwe. Ile rybek moge jeszcze wpuścić ??

 

a teraz troszke z innej beczki. Jak czysliścić akwa. Czyli ile wody podmieniac i co jaki czas? oraz co jaki czas wymieniać całą wode i czyścić akwarium? (jestem początkujacy wiec sorka za takie banalne pytanko)

 

z góry dzieki. POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wode podmieniac raz na miesiac, 1/2 wody.Kup sobie odmulacz i czyscik magnetyczny - raz na miesiac nimi czysc.

 

Przykładowy czyścik:

http://www.rybarium.pl/sklep/akwarystyka-slodkowodna-akcesoria-do-czyszczenia-czysciki-magnetyczne-cuao/jbl-floaty-mini-acryl_104286.html

 

Przykładowy odmulacz:

http://primazoo.pl/product-pol-4033-Waz-do-spuszczania-wody-odmulacz-srednica-12-mm.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Otóż 2 tygodnie temu kupiła akwarium, pani w sklepie zoologicznym dała mi 2 gupiki -samca i samiczkę. Samiec nie daje spokoju samiczce ciągle za nia pływa. Czy to normalne?

Przeczytałam w internecie że rybki te rozmnazaja się bardzo szybko. Przestraszyłam się bo nie chcę duzo gupików, mam małe akwarium25 l .

Mam jeszcze jedno pytanko: bardzo podobają mi się neonki czy one mogą byc z gupikami?

 

 

Za odpowiedzi bardzo dziekuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłuchaj...

1.Gupiki to bardzo sympatyczne ,wesołe , zabawne i towarzyskie rybki...

To prawda że szybko się rozmnażają ale spokojnie nie bój sie one nie rodzą sie w wielkich ilościach, przeważnie jest to od 5 do 10 rybek...

Rybki te rozmażają sie przeważnie 1 do 2 razy w miesiącu młode często zdychają

, niestety żal takich malutkich rybek.

Tylko pamiętaj żeby oddzielic samice od innych rybek np:

*kotnik lub

*drugie akarium.