Radek73 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Witam. Mogę dostać akwarium 200l, jestem w tym zupełnie zielony, a zbiornik ma służyć dla mojego chorego synka. Chciałbym się dowiedzieć, jaka obsada. Mam swoje typy, ale porada u fachowców niezbędna Moje propo: Kirysek Spiżowy- 8 szt. Neonek Czerwony- 30 szt. Prętnik Karłowaty ??- szt. Skalar ??- szt. Pielęgniczka Kakadu ??- szt. + Wasze propozycje : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erni-lee Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Moje propo: Kirysek Spiżowy- 15 szt. Neonek Czerwony- 30 szt. Prętnik Karłowaty 2+2 szt. Skalar skalara trzymamy w parach nie w haremie więc kup z 6 młodych osobników i jak się dobiorą w pary to zostaw dwie Pielęgniczka Kakadu 2+2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
123Patryk Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Pręrtniki i kakadu trzyma się w haremach , ponieważ samce będą toczyć wojny. :zamieszany: A potem bedzie temat samiec prętnika padł. Ja ci proponuje : Kirysek Spiżowy- 15 szt. Neonek Czerwony- 30 szt. Prętnik Karłowaty 1+2 lub 3 szt. Skalar -skalara trzymamy w parach nie w haremie , więc powinieneś kupić 6 lub 4 młode osobniki i jak się dobiorą zostaw 2 pary. Pielęgniczka Kakadu 1+2 lub 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek73 Posted November 2, 2011 Author Share Posted November 2, 2011 Całkiem fajne propozycje, dzięki WIELKIE i czekam na więcej Oprócz rybek interesują mnie jeszcze rośliny, które nie rosną zbyt wysokie i można je posadzić z przodu zbiornika. Im bardziej do tyłu, roślinki większe chciałbym. Również czekam na propozycje. Chcę od razu zaznaczyć, że podłoże będzie utworzone ze żwirku, myślę, że jasnego. Obiecuję, że wasze starania i efekty udokumentuję w postaci fotek, a może nawet filmiku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...