Skocz do zawartości

Moje akwarium 60L. Proszę o opinie i porady.


Pawlinho90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Akwarystyką zajmuję od 02.2011, więc nie za długo, ale już tyle co przeszedłem z moim akwarium to szok. Choroby ryb, gnijące rośliny, słabe światło, zła filtracja, ale dzięki forum, które czytałem a teraz się zdecydowałem założyć konto i wstawić swoje akwa doszedłem do stabilności w akwarium w szerokim znaczeniu tego słowa.

Jestem studentem PŁ i w czasie przerwy międzysemestralnej moja ukochana podrzuciła mi pomysł zajęcia się akwarystyką i tak oto się wciągnąłem po uszy :D

Chciałbym przedstawić na moich zdjęciach poszczególne etapy kreowania mojego akwarium. (Wrzucę zdjęcia przodu akwa z poszczególnych dni,miesięcy, ale więcej poszczególnych partii akwarium dorzucę w trakcie prowadzenia tematu)

 

Akwarium 60L

 

Filtracja:

HJ-722 600l/h

 

Oświetlenie:

2x18W(lampa)

Nocne- Tuba Led 12x Blue

 

Ogrzewanie:

75W

 

Fauna:

9x Neon Inessa

4x Botia Striata

 

Flora:

Nurzaniec(gatunek?)

Nurzaniec(gatunek?)

Po lewo na pierwszym planie (?)

Po prawo w przednim rogu (?)

Z tyłu o sztywnych liściach (?)

Na powierzchni (?)

Na powierzchni (?)

Przed korzeniem dużym (?)

Po prawo przy wąskich gałązkach (?)

Mchy (?)

(Pozapominałem nazw i prosiłbym o ewentualne rozpoznanie)

 

Wystrój:

Kokosy z zoologicznego

Korzeń z zoologicznego

Gałęzie z lasu(spreparowałem wg waszych wskazówek)

Liście dębu

Kilka małych piaskowców(podobno powoduje twardy odczyn wody)

kamyki z Bałtyku(czarne)

Żwirek (3 rodzaje)

 

Proszę o opinie, rozpoznanie roślin i ewentualne sugestie.

post-10776-13685165712015_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wiem, że za małe akwa na bocje:(

Rosną do 8 cm, kupiłem najmniejszy gatunek po to żeby mi ślimaki zjadły i pomogło.

W ciągu 24h sobie poradziły 2 bocje, później spodobały mi się i dokupiłem dwie bo są stadne rybki.