Jump to content

72L H2O plus kilku gości:)

aro_h
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich,

Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem akwarium.

Wyposażenie:

Akwarium 72 litry

Filtr wody Hailea (nie znam modelu)

Grzałka Tetra Tec 100W

Pompka Eheim 400

Obsada rybek:

3 mieczyki

2 gupiki

13 neonków

3 glonojady

1 otosek

Niechciane ślimaki;)

Obsady roślinnej niestety nie podam ponieważ nie znam nazw poszczególnych roślinek.

W planach:

Być może krewetki RC (ok 15 stuk).

Filtr zewnętrzny.

Zastanawiam się nad obsadą tego zbiornika, czy nie jest za duża… Zauważyłem również dziwne zachowanie gupika – gania wszystkie mieczyki w akwarium (dlatego dzisiaj testowo odizolowałem go, co widać nazdjęciu i próbuję skumać z panią gupikową;)

Jestem początkujący dlatego bardzo chętnie poznam Waszą opinię na temat mojego akwarium i jego mieszkańców.

szczupak: Chyba zły dział? Przenoszę do galerii.

Filtr wody Hailea (nie znam modelu)

.

Dam sobie rękę uciąć.. a może lepiej coś innego, że to to Hailea BT 400.

Obsada rybek:

3 mieczyki

2 gupiki

13 neonków

3 glonojady

1 otosek

.

Na mieczyki to trochę za małe akwarium masz moim zdaniem.

Gupiczki trzymamy w haremach. Na jednego samca powinny przypadać 2 samice minimum.

Neonki jak najbardziej dobrze dobrane.

Glonojady - mały zbiornik nawet na jednego a co dopiero na 3 sztuki.

Otoski są rybkami stadnymi. Minimum 6 sztuk.

Oddaj mieczyki i glonojady. Dokup gupiki i otoski. Poczytaj o kiryskach jeśli chcesz mieć coś fajnego na dno.

Kotnik filtr no i plaża z niebieskiego żwiru rewelacja Sory ale te rzeczy rzucają się na początku potem myślisz czy to akwarium ?Ach i to tło

Rewelacja mówisz? Hmm.. Jak kolega napisał jest początkujący, więc potknięcia typu kolorowy żwirek i tło w roślinki można wybaczyć.

Pouczy się, poczyta i może przestanie mu się podobać ścieżka z niebieskiego piasku. Mi samej do dzisiaj podobają się białe ścieżki na ciemnych podłożach i wiele osób mnie za to gnębi, ale... who cares?!