Skocz do zawartości

Prośba w doborze ryb w akwarium 250l


artur74
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

 

Jestem początkującym akwarystą . Mam następujący problem.Posiadam zbiornik 250 l. Podobają mi się następujące ryby:pielęgnica miodowa, pielęgnica sajica i akara z Maroni.I parę ryb kąsaczowatych bo podobno można je dołączyć do hodowli z spokojnymi pielęgnicami.Jakie mógł bym z nich mieć i w jakiej ilości ? Proszę o jakieś zestawienia.

 

 

Pozdrawiam Artur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobają mi się następujące ryby:pielęgnica miodowa, pielęgnica sajica i akara z Maroni.I parę ryb kąsaczowatych bo podobno można je dołączyć do hodowli z spokojnymi pielęgnicami.Jakie mógł bym z nich mieć i w jakiej ilości ? Proszę o jakieś zestawienia.

Pielęgnicowatych lepiej nie łączyć z kosączkowatymi.

Znajomy łączył i źle mu to się skończyło.

Musisz wybrać pielęgnice lub kosączkowate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje.

Jak to zrobić ?

Tak jak to napisałem podoba mi się:

- pielęgnica sajica

-akara z Maroni

-pielęgnica miodowa

-żółtaczek indyjski

Chciał bym i miał bym prośbę żeby dobrać do mojego akwarium. Bo nakupować ryb to nie sztuka ale żeby to wszystko grała. U nas w sklepach akwarystycznych nie ma dobrych fachowców. Uważam że na tym forum są najlepsi .

zbiornik mam 250l

100x50x50

ogrzewanie 300W

filtry wewnętrzny mechaniczny AQUASZUT 750l/h

filtr zewnętrzny biologiczny 1200l/h 4 komory

1xanubias barteri

3xCryptocoryne aponogetifolia

1xMicrosorium pteropus

 

To wszystko zbiornik odpaliłem 5 tygodni temu. teraz prosił bym as serdecznie o dobór ryb i chciał bym żeby były to pielęgnice.

 

 

pozdrawiam serdecznie

 

ta jedna ryba testuje wodę czy jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pielęgnice są rybami, które żyją w parach.

- pielęgnica sajica

-akara z Maroni

-pielęgnica miodowa

-żółtaczek indyjski