sandacz Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Jestem początkującym akwarystą . Akwarium: 25l. Grzałka: 25w. Filtr:AQUA nova NBF-500. Podłoże: jbl Aquabasis plus a na to piach. Rośliny: pelia,mech,moczarka,gałęzatka kulista,cryptocoryna. Oświetlenie :świetlówki 3x8w. chcę mieć tu jakieś ładne nie trudne dla początkujących krewetki. Akwarium dojrzewa już 2 tydzień . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunrise103 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Polecam Red Cherry, Babaulti (chyba tak sie pisze), Amano (nie rozmnażaja sie w słodkiej wodzie). To są krewetki, dość często spotykane w sklepach zoologicznych i powinieneś je bardzo łatwo dostać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandacz Posted September 4, 2011 Author Share Posted September 4, 2011 Te krewetki oglądałem nie podobają mi się. Wiecie jakie krewetki są jeszcze dla początkujących ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziki Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 hallo Na chorobę tyle znaków zapytania? Jeden w zupełności wystarczy aby można było zrozumieć treść pytania. Co do samego pytania to masz w sumie nie za duży wybór. Cała rodzina Neocaridina i jej wersje barwne, czyli Red Cherry, White Perl, Blue Perl, Yellow, Green, no i oczywiście kundelki zwane handlowo Babaulti Rainbow, dochodzą do tego wszelakie "odmiany" Rili czyli "bezpigmentowe" z samym podpigmentem co czyni je "kolorowo szklistymi" ale to cały czas jest Neocaridina. Z karłowatych "nie rozmnażających" się w słodkiej wodzie polecam ładniutkie pomarańczki Caridina thambipillai zwane kiedyś Caridina cf. propinqua "orange". Początkującym będę odradzał krewetki z grupy serrata, moim zdaniem nie są zbyt łatwe w utrzymaniu. Red Cherry Blue Perl White Perl Caridina thambipillai Zdjęć krewetek Rili nie posiadam, poszukaj sobie sam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...