Yap88 Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Witajcie! Pewien bardzo młody akwarysta(mój znajomy) posiada 100l akwarium. Obsada to stadko neonek, zbrojnik niebieski i jeden mieczyk, ale to nie jest istotne w tej sprawie. Jego zbrojnik niebieski w wakacje strasznie urósł i na całym ciele wyrosły mu kolce. Młody akwarysta się martwi. Ja nie znam się na glonojadach, a zanim bym wyszukała w internecie to cały dzień by minął :/ . Wybaczcie, że zaśmiecam 4um, ale co oznaczają te kolce? Czy to normalne? Jeszcze raz przepraszam i błagam o odp! Pozdro od Yap! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beniek Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 To oznacza, że to samiec. U samców przeważnie kolce wyrastają tylko na głowie. Skoro nic się złego nie dzieje to nie ma się czym martwić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szak123 Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Tak, to normalne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atreyu Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 na całym ciele wyrosły mu kolce.To nie jest normalne. Na pysku tak, na całym ciele nie. Poproszę foto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yap88 Posted September 2, 2011 Author Share Posted September 2, 2011 Foto będzie we wtorek. Dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keraj27 Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Też miałem takie zbrojnika ze 2 lata temu. Wzdłuż kręgosłupa miał kolce i po bokach też. Jedyny minus, że trzeba było uważać na niego jak się go łapało bo się zaplątywał w podbierak. Ale czym były spowodowane te kolce nie wiem :zamieszany: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...