torbi Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Moje drugie w życiu akwarium (pierwsze nawet się nie liczy bo to była kula z bojownikiem i 2 głupikami;) I tak: 54litry Obsada: 12 nonków 5 kirysków panda 2 pielęgniczki żółte Roślinki Dostałem od kolegi. Nie znam się na nich i nawet nie wiem co mam:/ Technika FILTR WEWNĘTRZNY HJ-611B FILTRUJĄCO-NAPOWIETRZAJĄCY Z DESZCZOWNIĄ GRZAŁKA AKWARYSTYCZNA 50W Z TERMOSTATEM TERMOMETR AKWARYSTYCZNY SZKLANY ŚWIETLÓWKA 15W T8 Widok ogólny Uploaded with ImageShack.us Montaż deszczowni. Prawie styka się z taflą wody. Oceńcie proszę czy Waszym zdaniem jest dobrze ustawiona Uploaded with ImageShack.us Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbi Posted September 2, 2011 Author Share Posted September 2, 2011 Neonki i kiryski pływają żwawo. Wczoraj je wpuściłem. Pielęgniczki wyglądają jakby cały czas były wystraszone. Nic nie jedzą:/ Pływają skokami w kółko i raz po raz przysiadują na dnie. Ehh.. Temperaturę od wczoraj zwiększyłem z 21,5 do 24oC. Nie wiem co jest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Kostur Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 1. Pisze się "gupik" a nie "głupik" 2. W kuli nie trzyma się ryb 3. Wywal fototapetę 4. Dodaj więcej roślin na tył 5. Obsada ok. 6. Podnieś wyżej deszczownicę 7/10 7. Pielęgnice żółte są płochliwymi rybami, więc ich zachowanie jest normalne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sagra Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Zmień fototapetę, na tapetę, podoba mi się te jaskinie, groty z kamieni. 2. W kuli nie trzyma się rybTak, ale autor napisał, ze to było kiedyś, więc chyba zrozumiał błąd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...