akwarysta24 Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Witam serdecznie. Jestem początkującym akwarystą oraz posiadaczem baniaczka 200l (100x40x50). Oświetlenie 2x30W Filtr kubełkowy JBL CRISTALPROFI e900, Grzałka JBL ProTemp s150 150W Chciałbym się dowiedzieć co mógłbym trzymać w takim baniaczku. Myślałem o czymś z pielęgnicami ale nie chciałbym robić na początek typowego biotopu, lecz jakiś ogólniak. Dodam też, że podobają mi się rybki takie jak: pielęgniczki, bocje, razbory, prętniki, skalary, kiryski, bystrzyki, bojowniki, zbrojniki... I tu moja prośba abyście zaproponowali jakiś skład, tak aby akwarium było kolorowe z ciekawymi rybkami o ciekawych zachowaniach. Jestem otwarty na wszelkie propozycje i z góry dziękuje za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaweł Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 To może tak: 1+2 Prętnik / 2+2 P.Ramireza 20 Bystrzyk z Serpa 1+1 Zbrojnik nieb. 10 Kirysków spiżowych Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akwarysta24 Posted August 31, 2011 Author Share Posted August 31, 2011 Czy mógłby ktoś jeszcze zaproponować jakiś ciekawy dobór rybek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafi200 Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 - neon czerwony - 20 szt. - tetra cesarska/ukośnik ozdobny - 6 szt. - pielęgniczka Ramizerka - 2+2 szt. - pstrążenica marmurkowa - 6 szt. - kirysek jakiś tam - 8 szt. - pekolcja pasiasta - 1+1 szt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
akwarysta24 Posted September 1, 2011 Author Share Posted September 1, 2011 A co sądzicie o takim zestawieniu: 10x kirysek pstry 1+1 zbrojnik niebieski 1+1 pielęgniczka ramireza 1+1 akara cętkowana 7x sumik szklisty 15x bystrzyk czerwony 1+3 prętnik karłowaty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...