Skocz do zawartości

Pomoc z obsadą do 200l


akwarysta24
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Jestem początkującym akwarystą oraz posiadaczem baniaczka 200l (100x40x50). Oświetlenie 2x30W

Filtr kubełkowy JBL CRISTALPROFI e900,

Grzałka JBL ProTemp s150 150W

 

Chciałbym się dowiedzieć co mógłbym trzymać w takim baniaczku. Myślałem o czymś z pielęgnicami ale nie chciałbym robić na początek typowego biotopu, lecz jakiś ogólniak. Dodam też, że podobają mi się rybki takie jak: pielęgniczki, bocje, razbory, prętniki, skalary, kiryski, bystrzyki, bojowniki, zbrojniki...

I tu moja prośba abyście zaproponowali jakiś skład, tak aby akwarium było kolorowe z ciekawymi rybkami o ciekawych zachowaniach.

Jestem otwarty na wszelkie propozycje i z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ponowię pytanie dotyczące obsady.

Jakie pielęgnice mógłbym trzymać w moim baniaku i z jaką inną obsadą? Skalarami nie jestem zainteresowany. Chciałbym też posiadać w mojej obsadzie kiryski panda, prętnika karłowatego oraz bystrzyka czerwonego. Która z pielęgnic byłaby odpowiednia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie. Ostatnio zakupiłem testy wody i okazuje się, że mam ją dość twardą:

7,2 ph

17 dGH

8 dKH

Oszukałem się w internecie, ale niestety nie mogę znaleźć niczego poza pyszczakami i innymi rybkami afrykańskimi. Co możecie zaproponować? Szukam jakiś par rybek, lub też rybek ławicowych do akwarium 200 litrowego. Czy będzie konieczne utworzenie tanganiki bądź też malawi, czy obejdzie się bez tego?

 

Proszę POMÓŻCIE!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.