torbi Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Witam, Jestem początkującym akwarystą i nie mam bladego pojęcia jaka obsada będzie dobra. Chciałbym mieć na pewno Neonki Inessa ok.12 i Pielęgniczke kakadu 1+1. Do tego kiryski (jakie?), danio lub razbora enei. Ale nie wiem, które z którymi mogą dowolnie żyć i w jakich ilościach. Pomóżcie. Wielkie dzięki. Damian z Poznania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaweł Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Witam, Jestem początkującym akwarystą i nie mam bladego pojęcia jaka obsada będzie dobra. Chciałbym mieć na pewno Neonki Inessa ok.12 i Pielęgniczke kakadu 1+1. Do tego kiryski (jakie?), danio lub razbora enei. Ale nie wiem, które z którymi mogą dowolnie żyć i w jakich ilościach. Pomóżcie. Wielkie dzięki. Damian z Poznania Neonki Ok Kakadu 1+2 Kiryski Panda Danio min 80l (Pozatym możesz mieć jedną ławice) Więc tak: 12 Neon Innesa 1+2 P.Kakadu 6 Kirysków Panda Pozdrawiam Gaweł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marta18466 Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Neonki ok. Danio zdecydowanie odpada, bo za mały litraż. Kirysków musisz miec minimum 6 sztuk, może spiżowy albo panda? O razbore espei chyba Ci chodziło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...