Skocz do zawartości

Obsada 54litry (nowy)


torbi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem początkującym akwarystą i nie mam bladego pojęcia jaka obsada będzie dobra.

 

Chciałbym mieć na pewno Neonki Inessa ok.12 i Pielęgniczke kakadu 1+1.

 

Do tego kiryski (jakie?), danio lub razbora enei. Ale nie wiem, które z którymi mogą dowolnie żyć i w jakich ilościach. Pomóżcie.

 

Wielkie dzięki.

Damian z Poznania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jestem początkującym akwarystą i nie mam bladego pojęcia jaka obsada będzie dobra.

 

Chciałbym mieć na pewno Neonki Inessa ok.12 i Pielęgniczke kakadu 1+1.

 

Do tego kiryski (jakie?), danio lub razbora enei. Ale nie wiem, które z którymi mogą dowolnie żyć i w jakich ilościach. Pomóżcie.

 

Wielkie dzięki.

Damian z Poznania

Neonki Ok :)

Kakadu 1+2 :)

Kiryski Panda :P

Danio min 80l (Pozatym możesz mieć jedną ławice) ;)

Więc tak:

12 Neon Innesa

1+2 P.Kakadu

6 Kirysków Panda

Pozdrawiam Gaweł :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ryby te przejawiają silny instynkt terytorialny.

Również w przypadku hodowli 2 samiczek istnieje ryzyko dominacji silniejszej samicy. Z tego względu najbezpieczniej jest hodować kakadu w haremach złożonych z 1 samca oraz np. 3 samic w odpowiednio przestronnym zbiorniku. Akwarium powinno być gęsto obsadzone roślinami i obfitować w kryjówki takie jak np łupiny orzecha kokosowego, korzenie albo płaskie kamienie.

Cytując stronę SA potrafię powiedzieć że przy 2 samicach jest ryzyko a dla 3 akwa jest za małe.

Nie możesz mieć np. pielęgniczki ramireza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ok. Pielęgniczki w takim razie odpadają bo zbyt duży z nimi problem;) A jestem kompletnym amatorem.

 

Tak więc:

12 neonków

5-6 kirysków Panda

 

i do tego?... z 10 Razbor espei może być? Jak się zachowują z neonkami? Może ławica innego gatunku? Fantom? Tetra?

Odnośnik do komentarza