Tazz Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Cześć. Mam akwarium 25l (40x25x25), i takie w nim wyposażenie: - Filtr Atman At-f300 - Żwirek kolorowy ok. 3 paczki - 3 sztuczne roślinki Wiem że mało, ale pojęcia nie mam czy mam coś dokupić czy co. Ryby: Gupiki Samce: 6 Samice: 4 Mieczyki Samce: 1 Samice: 1 Bystrzyki: 2 Wiele osób mówi że to dużo za dużo ryb jak na takie akwarium, ale zawsze wszystko było u mnie ok. Więc tak, mam do was pytanie, czy mam dokupić jakieś wyposażenie do tego akwarium, ewentualnie rośliny itp? Z góry dziękuję za wyrozumiałość, ale jestem początkujący Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S'Sayan Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Gupiki Samce: 6 Samice: 4 Mieczyki Samce: 1 Samice: 1 Bystrzyki: 2 Zostaw same gupiki + krewetki - 3 sztuczne roślinkiKup żywe - Filtr Atman At-f300Polecam wymienić na większy. Jak masz pieniądze to FZN 1, a jak nie to jakiś z HBL [kaskady] Masz oświetlenie? - Żwirek kolorowy ok. 3 paczkiKup lepiej jednokolorowy, ciemny (najlepiej bazalt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Kurczak Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Ja bym proponował oświetlenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaweł Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Z tego co podałeś nadają sie tylko gupiki A do tego Trzymamy w haremach 1+2/3 Oddaj obsade zostaw gupiki 2 samce i 4 samice Kup żywe roślinki sztuczne psują parametry wody tak samo kolorowy żwirek Pozdrawiam Gaweł Link to comment Share on other sites More sharing options...