Skocz do zawartości

Pierwsze Akwarium


Rekomendowane odpowiedzi

witam, kupiłem niedawno akwarium, jest używane, wymiary to około 60x30x30, jestem początkujący i kompletnie nic nie wiem... Znam podstawy, które doczytałem na tym forum. Chciałbym się zapytać po ilu dniach od nalania wody do akwarium można wsadzić tam rybki? I jakie rybki i roślinki byście proponowali, i w jakich ilościach ? Ile razy myć akwarium też chciałbym wiedzieć. Z góry dzięki za odpowiedź ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się zapytać po ilu dniach od nalania wody do akwarium można wsadzić tam rybki?

Minimum 2 tygodnie.

 

I jakie rybki i roślinki byście proponowali, i w jakich ilościach ?

Zależy co Ci się podoba.

Zaproponuje coś takiego:

Platka 1+3

Neon Innesa lub Neon Czarny lub Neon Czerwony lub Razbora Klinowa 10 sztuk

Kirysek Panda 6 sztuk

 

Ile razy myć akwarium też chciałbym wiedzieć.

Raz w tygodniu podmieniaj 10-20 % wody. Myj też wtedy filtr i w miarę potrzeby przecieraj szyby z glonów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możecie panowie powiedzieć ile mniej więcej ma litrów moje akwarium, bo ja się zabardzo nie orientuje. A i koleś w zoologicznym mówił że po 24 h od wstawienia wody do akwa, już można wstawić ryby i jak mam zamiar roślinki mieć, to żeby ze stawu czy z jakiejś rzeki wyrwać( To troche głupie, bo jak się dowiedziałem to każda roślinka ma inne wymagania ;O). A i jeszcze jedno. Nie kupowałem w zoologicznym kamieni, przywiozłem takie z działki o średnicy 3-4 cm, czy takie będą odpowiednie, i czy mam jeszcze coś z nimi zrobić przed włożeniem do akwarium, zresztą żwirek też mam, ale z zoologicznego jasny, czy taki nie będzie irytował ryb? Sory za tak dużo pytań, ale wiecie jak to jest jak się jest zielonym w jakimś temacie ;D Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach