Skocz do zawartości

Wybór akwarium


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam zamiar kupić jakieś niewielkie akwarium czyli około 60l. Czy te akwarium http://allegro.pl/akwarium-60x30x35-pro ... 7473.html# jest lepszej jakości czy nie warto kupować? Może polecicie coś innego? Mogło by być trochę większe. Szukałem sam ale nie znam się na markach wiec proszę o pomoc Was, mam nadzieje ze ktoś się zna :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo szkło jest odpowiednie. Pytanie jakie chcesz mieć akwarium. Roślinne, ogólne, BW, Tanganika itp. Pytam bo jak chcesz mieć roślinne to oświetlenie w pokrywie jest za małe i nie opłaca się je kupować no chyba ze do przerobienia. Jak nie będzie roślinne tylko z niewymagającymi roślinami lub z ich brakiem to pokrywa może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli coś padnie w środku to można kupić już nowo ;)

Średnio ogarnięta osoba, która sama potrafiłaby zmienić statecznik, wymontuje go też z takiej pokrywy. Ona nie jest z tytanu, tylko z plastiku który łatwo rozciąć a później poskładać jeśli jest taka konieczność. :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale w pokrywach diversa wtopione są 2 bolce na bokach osłony. Jest za mało miejsca żeby je przeciąć i majo one średnice około 1cm, przy probie wyrwania tych bolców pokrywa pęka. Próbowałem już nawet te bolce przewiercić i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafi ma rację zastanów się jakie ryby chcesz mieć w środku a później dobierz do tego szkło. Pamiętaj tylko żeby nie oszczędzać na filtrze do akwarium. Oczywiście wszystko trzeba robić z głową... Aha jeżeli to ma być twoje pierwsze akwarium to poczytaj jak się za to zabrać. Bo w zoologicznym takie rzeczy ci nagadają że co tydzień będziesz kupował nowe ryby i litry środków akwarystycznych :)

życzę powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach