Wyrafinowany Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Witam. Zamierzam założyć akwarium ~250l, w którym pływać będą 2 motylowce, duch amazoński, jakieś mruki, mułojad i być może pstrążnice. Nie jestem początkującym akwarystą. Czy do tego zestawu pasowałyby paletki? Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atreyu Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Jeśli zadajesz takie pytanie, to znaczy że nie jesteś jeszcze gotowy na palety. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wyrafinowany Posted July 26, 2011 Author Share Posted July 26, 2011 Wiem, że paletki to ciekawe, piękne i dystyngowane rybki pełne gracji, ale ja kładę nacisk na te "osobliwości", a paletki miałyby być tylko dodatkiem, bo chyba troszkę pustawo byłoby w akwarium z samym w.w. składem. A jeśli chodzi o dobór ryb, mogłyby one być razem w akwarium? Wszystkie są spokojne, parametry wody chyba zbliżone. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek121 Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Chcesz taki skład do 250L i twierdzisz,że nie jesteś początkujący W takim razie brak Ci wyobraźni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atreyu Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Mruki, stadne, ponad 35cm. Duch ponad 40cm. Do tego malutkie pstążnice. Nie widziałem żeby ktoś hodował razem mruki i duchy, więc nie wiem jak to jest w praktyce, ale oba gatunki mają ciekawe cechy związane w szczególności z elektrolokacja. Samo w sobie może to być przeciwwskazaniem do hodowania razem tych gatunków, podobnie jak to jest np. w przypadku dwóch duchów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...