jurek15g Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Witam ! Jestem początkującym miłośnikiem akwarystyki, od mniej wiecej roku mam 25l baniaczek profilowany (ogólniak: kilka gupików, 2Xkirysek i zbrojnik niebieski). I tu mam pytanie czy mogę do profilowanego zbiornika zamontować filtr hamburski? Czytałem trochę na temat tego urządzonka i chciałem was prosić o pomoc Wypowiedzcie się też o ewentualnych wadach takiego rozwiązania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArcySko Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Na temat tego filtru nic za bardzo nie wiem. Wiem natomiast że zbrojnika i kiryski musisz oddać ( masz na nie za małe akwa) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurek15g Posted July 17, 2011 Author Share Posted July 17, 2011 Tak to wiem z tym,że w nie długim okresie planuje kupić większy baniak 50-60 l ale jeżeli nie uda mi się ten zakup oddam na pewno:) dzięki:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trufl Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Zakup 60l. ani nawet 80l. nie zmieni faktu, że Zbrojnik będzie do oddania. Kiryski są stadne więc przynajmniej 6 sztuk, ale znowuż nie w tym litrażu. Z głównego wątku zaś - im mniejszy litraż akwarium tym trudniej utrzymywać dobre parametry, nie lepiej więc zainwestować w sensowny filtr? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Funfelek Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Z tego co widzę na google, ten filtr zajmuję praktycznie całą boczną ścianę tak Jeżeli to ten filtr to nie ma sensu montować go w takim małym akwarium ... zajmuję tylko miejsce którego potrzeba przy tym litrażu. A i moja rada ... nie kupuj 50-60L, kup od razu 112L najlepszy start sam posiadam takie akwarium i jak myślę że jakbym kupił 60L (bo na początku też miałem zamiar kupić ten litraż) to bym bardzo żałował Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...