Skocz do zawartości
łuska

Niemcy

Rekomendowane odpowiedzi

Hallo jestem z Radevormwald kolo Wuppertalu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do sklepu to w Remscheid Lenep jest fajny sklep Zoo Kohnen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki stary, byłem dzisiaj, jest wypas, kupiłem bojka 4,95€ hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest ktos z regionka Suttgartu? Jestem z Göppingen i polecam tam Fressnapf ( rady i rosliny i rybki ok ale trzeba uwazac, mowic niemieckie nazwy bo lacinskich nie znaja...kiedys poprosilam o 2 szare Corydoras...dostalam- 2 pielegniczki ramireza...na nastepny dzien zdechly w akwarium...nie wiem chore chyba byly). I trzeba uwazac, bo maja czasem rosliny doniczkowe w akwa...pozatym ok :)

I jeszcze inny sklep, Zoohaus Dexheimer, obsluga na 6++++++++++, znaja sie prawie na wszystkim perfekt, ale bocje i sumiki czy ryby ktore rosna duze jak gibbiceps sa dosc drogie (sumik taki srebrny 15 € :o). Jak sie rybke kupi, i potem odda zwracaja kaske :o Sa na 100000 fair.I jak ktos sie pyta czy rybka chora trzeba uwazac jak choroby nie znaja... kiedys przyszlam zpytac co to rybka na nosku ma, to rozpoznali, ze to wrzod... :( ale jak kiedys przyszlam, zpytac co to za choroba gdzie rybki chudly, mialy ogon zwisajacy i mialy wypukly odbyt, popatrzyl na to pod mikroskopem...i stwierdzil ze to nic.. potem byla wielka epidemia- -3,5/4 rybek :(

 

Dehner- w ogole nie polecam, rosliny ok,ale ryby maja chore, maja jakies problemy zawsze ze skrzelami i zdychaja.

 

nemo130: Pisownia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fressnapf jest dobry . Nasi mogliby się uczyć takiego podejścia do ryb i nie tylko . Polecam też OBI . Naprawdę warto zajrzeć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddam 30 małych gupików . Wuppertal

 

nemo130: Pisownia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karlsruhe nie jestem ale mam tam rodzine ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie jestem pewien, ale to chyba dobry dział.

Szukam osoby. która mieszka w okolicach Dusseldorfu i mogłaby mi odebrać ryby i przy najbliższej okazji przywieźć do PL. Ryby są niedostępne w Polsce, a bardzo mi na nich zależy.

Proszę o odpowiedzi i z góry dziękuję!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .

Czy ktoś wie gdzie i kiedy w Berlinie są jakieś targi czy coś ,albo Frankfurt N/O?.

Też mogę polecić Fressnapf ,rośliny chyba posiadają wszystkie i idą jak ciepłe bułeczki :D.Rybki sprowadzane chyba z Czech ,ostatnio trafiłam gdy towar przyjmowali .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jest tu ktos z Hannoveru lub okolic. Moze ktos sie podzieli doswiadczeniem i poleci dobry sklep.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak coś kupuje to jeden z trzech sklepów Globus, Toom lub Fressnapf. Jak czegoś z wyposażenia lub nawozów nie mają to jest jeszcze Amazon.de :) Potas właśnie tam zamawiałem, dwa dni i dostałem przesyłkę.

 

Nokia Lumia 520 + Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś z okolic Osnabruck? Możecie polecić jakieś sklepy internetowe z rybami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może ktoś z Frankfurt, Darmstadt ?

Wiecie o jakichś sklepach w okolicach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam stronkę ebay kleinanzeigen.de wybieramy miasto promień w km i szukamy czego chcemy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej lukas1234. Jestem z Bensheim. Póki co zaopatrywałem się w OBI, ale fajny sklep znalazłem w Lorsch, bardzo dużo ryb, fachowa obsługa, tak mi się wydaje, bo na razie tylko raz tam byłem. U nas w okolicy fressnapf jest strasznie ubogi jeśli chodzi o akwarystykę, nawet akcesoria ledwo co mają, nie wspominając już o rybach. Podobno w Lampertheim jest też typowo akwarystyczny sklep ale jeszcze nie byłem. Jak ktoś z okolic to odzywać się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zoo-Käppner GmbH
Kurt-Schumacher-Ring 2
63329 Egelsbach

 

Polecam ten sklep akwarystyczny okolce Darmstadt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest tu ktoś jeszcze aktywny z Berlina, najchętniej południe rubieża...

 

Sent from mobile.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Widze ze temat przygasl. Jestem nowy na forum. Jeste ktos z Darmstadtu lub okolic? Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×