Skocz do zawartości

[45l]


tomek1313121
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym się zapytać jaka będzie lepsza obsada mojego zbiornika 45l wym. 50x30x30

W akwarium będę miał krewetki na początku pewnie RC.

A z rybek bym chciał

- małą ławicę z rasbora maculata

- harem bojowników 1+(2-3) lub pielęgniczki kaukadu 1+(2-3) lub pielęgniczki ramizera 1+1

Bojowniki z tego co wiem potrzebują pokrywy a ja bym wolał akwarium odkryte.

Czy reszta rybek potrzebuję pokrywę?

Co się może stać bojownikom bez pokrywy?

Ile sztuk proponowali byście do takiego akwa razbor ?

Jestem początkującym akwarystą więc chciał bym rybki łatwe w hodowli i w rozmnażaniu.

Pytania powinienem zadać w innym dziale, ale nie chciałem zaśmiecać forum, jednak jeżeli moderator uważa inaczej proszę przenieść do odpowiedniego działu.

 

mandy29: Pisownia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- małą ławicę z rasbora maculata

- harem bojowników 1+(2-3) lub pielęgniczki kaukadu 1+(2-3) lub pielęgniczki ramizera 1+1

Razbora maculata z tak dużymi rybami - błąd.

Co więcej harem bojków się nie zmieści w takim akwa, a na te pielęgniczki to już w ogóle.

 

bojowniki z tego co wiem potrzebują pokrywy a ja bym wolał akwarium odkryte

co się może stac bojownikom bez pokrywy?

Wszystkie labiryntowate potrzebują praktycznie taką samą temperaturę powietrza na akwa jaką w akwa. Dlaczego? Żeby nie przeziębiły sobie labiryntu. A pokrywa daje możliwość takiej temperatury. Ponadto zapobiega wyskakiwaniu z akwa zresztą tak jak u wszystkich ryb.

 

czy reszta rybek potrzebuję pokrywe?

Tak jak wyżej nie potrzeba pozostałym rybom ale zapobiega wyskakiwaniu.

 

ile sztuk proponowali byście do takiego akwa razbor ?

Samych tych razbor może być chyba nawet 14 szt.

 

jestem początkującym akwarystą więc chciał bym rybki łatwe w hodow* i w rozmnażaniu

viewtopic.php?f=39&t=19607

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...