Skocz do zawartości

220l...str 10 aktualizacja


Bonsai
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc.

wlasnie zaczelam moja przygode z akwarystyka...wiem niewiele-aby nie powiedziec, ze nic...

akwarium mam od znajomego. ze wszystkimi dodatkami typu grzalka, pompka, filtry etc.

 

dopiero co wlalismy wode, i ustawilismy to, co dostalismy w komplecie.plus kilka sztucznych krzaczkow, ktore kupilismy aby cos bylo w akwarium.

poki co mamy 2krewetki, kraba glonojada i...jedna rybke.nawet nie wiem co to za rybka.az wstyd sie przyznac...

ale mowilam, ze jestem nowicjusz.

nigdy rybek nie mialam-kociara jestem :)

 

a moje 2koty uwielbiaja bulgotanie akwarium :)

 

dodaje zdjecia jak to wyglada na chwile obecna. jutro jedziemy dokupic rybki i inne gadzety.

chcemy kupic jakies atrakcyjne zywe krzaczki.zobaczymy co bedzie...no i pare rybek.

chcialabym kilka skalarow. i chyba wymienimy naszego glonojada. wydaje mi sie, ze jest za duzy...i ze sie meczy.

prawdopodobnie pare innych rybek tez dokupimy. no i chcialabym kompana dla kraba, ktory otrzymal juz swoje imie- Tadeusz :roll:

 

przydazyl nam sie tez wypadek...krewetki byly 3.zostaly 2...ale prosze-nie pytajcie bo znow bede ryczec...

 

 

z czasem jak juz ogarniemy co i jak chcemy akwarium w stylu japonskim.ale to za jakis czas.

jutro zrobimy tez tlo.czarne, zwykle. myslalam o lustrze...zobaczymy ale chyba zostaniemy przy czarnym.

 

akwarium mamy pod oknem co widac...ale juz zostalo zasloniete ciemnymi roletami.poza tym nie jest w tym miejscu bardzo slonecznie...

 

a to nasze dzisiejsze wypociny..

zyczcie nam powodzenia :)

 

Aktualizacja na str 8-Zdjecia.

 

wymiary:

110x40x50

filtr:

2x TetraTec IN 1000

1x aquatel

+kostka napowietrzajaca

+ruch wody

Grzalka:

Tetra 200W

oswietlenie:

2x54w

Fauna:

1x krab - wylatuje

2x krewetka filtracyjna

10x Razbora klinowa

1x glonojad

5xgupik

1xpielegnica boliwijska-samica

6x molinezja

1xglonojad

wiecej na dniach.

Flora: