Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,dostałam w "spadku" akwarium z zawartością :

-akwa 60litrów

-grzałka z termostatem comfort zone aqn100

-filtr aquael fun 1 plus.

Obsada: mieczyk,glonojad zbrojnik,karlik szponiasty x 2,bocja wspaniała,danio czerwone x 6,ślimak allpuria,kirys albinos x 2,kirys szmaragdowy,zwinnik jarzeniec x 7,gurami mozajkowate,sum szklisty,hokejówka,bojownik,gupik x 2. Temperatura wody to 25 stopni.

Rybki są karmione 2 razy dziennie,raz suchym pokarmem w płatkach a raz porcją ochotki ze względu na żabki.

Rybki sprawiają wrażenie wesołych i zadowolonych,nie chorują. Jedyny zgon w ciągu 3 ostatnich miesiecy to duch amazonski,przyczyna nieznana i welonka najprawdopodobniej na rybią ospe.Akwarium mam od miesiąca,z tego co zdążyłam się zorientować to gatunki są totalnie źle dobrane. Czy żeby rybki były zdrowe i długo żyły niezbędny jest większy zbiornik czy nieunikniona jest selekcja? Dodam że nie mam doświadczenia w akwarystyce więc wszelkie porady i sugestie będą mile widziane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek proponuje po przeglądać działy i poczytać podklejone tematy, poradniki jak dobrze prowadzić akwarium.

 

 

Tu masz ryby, które można trzymać w twoim akwarium:

viewtopic.php?f=39&t=7147

 

Co do obsady to krócej będzie jak powiem co się nadaje:

karlik szponiasty, ślimak ampularia (chyba o to chodzi) ,zwinnik jarzeniec x 7,bojownik,gupik.

 

Są dwie opcje, albo ułożenie obsady z tego co masz, albo można ułożyć coś innego tylko powiedź jakie ryby Ci się podobają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,dostałam w "spadku" akwarium z zawartością :

Obsada: mieczyk,glonojad zbrojnik,karlik szponiasty x 2,bocja wspaniała,danio czerwone x 6,ślimak allpuria,kirys albinos x 2,kirys szmaragdowy,zwinnik jarzeniec x 7,gurami mozajkowate,sum szklisty,hokejówka,bojownik,gupik x 2. Temperatura wody to 25 stopni.

:)

Do akwa 60 litrów odpada stanowczo glonojad :!: