Faggo Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 A więc chcę wam przedstawić nowy zbiornik na tym forum jest to akwarium 140l teraz trochę danych technicznych: wymiary 80x35x50h profil Filtracja HW 302 Grzałka jeszcze nie ma Oświetlenie 2x18W Planowana Fauna 4 Żaglowiec Skalar(docelowo 1+1) 4 Pielęgniczka Ramireza(docelowo 1+1) 1+1 Zbrojnik niebieski(nie do czyszczenia po prostu mi się podobają) 1+2 Molinezja żaglopłetwa 13 Prystelka Barwna 8 Kirys(nie wiem jeszcze jaki) Planowana Flora Jeśli chodzi o rośliny to jestem zielony Polecicie coś Powiem że mają być mało wymagające i tu pytanie czy da radę lotos tygrysi przy takim świetle bez nawożenia jeśli nie to chyba skoczę się po nawozy i czy potrzebne do niego co2? Foto nie wiem kiedy będą aparat w naprawie więc pewnie foto to będzie komórka i tak nie ma co fotografować(chyba że chcecie oglądać szkło zapakowane w styropian Ze zbiornikiem wystartuję za jakiś czas(tata mi wisi kasę więc wypłata taty = start zbiornika) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kriszo Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Witam.Obsada może być,tylko jeżeli chcesz tylko parkę ramirezek to kup dwie,a nie cztery(potem będziesz je oddawał???? Rośliny mało wymagające to np. -sagittaria subulata -bacopa monnieri -lysimachia nummularia -limnophila sessiliflora -hygrophila polysperma -bacopa caroliniana -egeria densa -hydrocotyle leucocephala -rotalia indica -ludwigia repens -vallisneria asiatica to tyle przykładów,to wszystko możesz też znależć na forum i w necie . Napisz też jakie masz podłoże.Na pewno nawozy są potrzebne macro+micro+easy carbo,do co2 za małe oświetlenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...