jkgshs95 Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Siemka jestem początkującym i nie wiem czy moja rybka jest w ciąży? niedawno ją zakupiłem w zoologicznym, rybka czasami pływa przy dnie i siedzi na kamyczkach i często pływa przy grzałce. Proszę o pomoc. Zdjęcie zrobione telefonem słaba jakość http://zapodaj.net/f7fb6f140243.jpg.html agunia997- Pisownia!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AsFeron Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Tak możliwe, że jest w ciąży. Jeśli można wykluczyć chorobę lub przejedzenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
agunia997 Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Daj wyraźniejsze zdjęcie, bo z tego zdjęcia to ciężko jest mi powiedzieć co jej jest... A co do rozmnażania żyworódek to polecam przeczytać to: viewtopic.php?f=36&t=28530 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek121 Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Wygląda na zdrowa i ciężarną,ewentualnie przekarmioną.Jak nie dasz jej jeść do jutra i nadal będzie tak wyglądać to jest kotna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djmoniska Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Co wy gadacie?! przecież to samiec molinezji O_o TO JEST SAMICA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sławek121 Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Co wy gadacie?! przecież to samiec molinezji O_o TO JEST SAMICA Lubię Cię,ale dlaczego twierdzisz,że to samiec? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djmoniska Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Ja Cię też lubię dlatego wyjaśniam Miałam molinezje i wiem macie parke:) aha i patrzcie na brzuch samca JEST W CIĄŻY ? :D przeważnie każdy tak ma a niżej macie samice w ciąży (patrzcie na jej zaokrąglony ogon, tak wygląda samica) WYJAŚNIŁAM ? Link to comment Share on other sites More sharing options...