Skocz do zawartości
krewetka

jak przygotowac liscie dębu do krewetkarium?

Rekomendowane odpowiedzi

jak mam przygotowac liscie debu zeby wsadzic je do akwarium z krewetkami???

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

nie mam doświadczenia, ale wiem że: liscie zebrać na wsi daleko od smogu i fabryk, potem pradwopodobnie naezy je wymyć i wyparzyć a na koniec wysuszyć bardzo dokładnie. ale proponowałabym pogooglować na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

to mam znalezc np teraz 2 liscie i polozyc je na grzejnik albo do ksiazki zeby sie wysuszyly bardzo dokladnie,zeby byly takie suche ze jak wezmie sie w reke to moze sie zlamac???

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

na kaloryferze prawdopodobnie masz kurz a w ksiązce jest drukowany tuszem tekst. liście muszą być czyste

edit:

leniuchy :P wystarczy w googlu wpisać i mozna znaleźć np coś takiego: http://www.bojownik.pl/index.php?showtopic=2671

tutaj też jest ciekawa rozmowa na ten temat: http://www.apisto.pl/fa/viewtopic.php?t=3210

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

to dwoma kawalkami drewna przycisne i maja sie tak wysuszyc zeby sie kruszyl jak sie wezmie w reke???

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

poczytajcie te rozmowy z linków prowadzone przez doświadczonych kreweciarzy ;P

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

i nadal nei wiesz jak te liscie przygotowac?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

według tego co piszą tamci doświadczeni ludzie świerze liscie zewrane i ususzone nie są najlepsze.

teraz jest dobry czas na upatrzenie sobie drzewa a niedlugo na zebranie liści. maja to byc takie liscie które cała zimę wisiały na drzewie (przemarzniete, wysuszone i brązowe). w suchy dzień należy je zerwać. w domu umyć, spażyć i wrzucić do akwarium. liście powinny być zrywane z dala od smogu i fabryk (tak jak napisałam wczesniej). tak własnie napisali w linkach które Ci podałam. teraz rozumiesz?

Udostępnij tę odpowiedź