Skocz do zawartości

Grzałka Elite


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, może ktoś z Was korzysta z grzałki (jak w temacie), kupiłem ją grzałkę i mam z nią problem, (nie ukrywam że jestem początkującym akwarystom) ta grzałka nie posiada takowej skali temperatur przy gałce ustalającej temperaturę, jest tylko linia na której początku jest "-" a na końcu "+" i nie wiem jak mam na niej ustawić temperaturę np. 25 stopni. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz metodą prób i błędów ustawić moc grzałki.

Podkręcając w strona plusa lub minusa i sprawdzając co parę godzin jaka jest temperatura wody (zmieniając ją bardzo stopniowo oczywiście).

Jak by na niej była skala w stopniach to też by to była hipotetyczna tylko skala zrobiona na podstawie przeliczenia mocy grzałki do wielkości zbiornika do jakiego jest przystosowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak też zrobię, dzięki wielkie:)

 

Rozumiem że jeśli woda mi się nagrzała do np. 25* i dioda na grzałce zgasła to już do większej temperatury nie będzie nagrzewała ale nie wiem dlaczego ta dioda za kilka sekund się znów zapala i za chwilę gaśnie no i koło się zamyka, tak w kółko. To jest normalne czy grzałka jest wadliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też ją mam, to dobra grzałka, a ta dioda gaśnie, gdy temperatura wody zgadza się z ustawioną przez Ciebie. Gdy dioda jest zapalona, grzałka pracuje, żeby wyrównać temperaturę wody.

 

(a ja wciąż mam problem z ustawieniem 25 stopni X.x)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też ją mam, to dobra grzałka, a ta dioda gaśnie, gdy temperatura wody zgadza się z ustawioną przez Ciebie. Gdy dioda jest zapalona, grzałka pracuje, żeby wyrównać temperaturę wody.

 

(a ja wciąż mam problem z ustawieniem 25 stopni X.x)

Temat już nie był aktualny 5 dni.. I widać że autor tego tematu nie potrzebuje już pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość