Skocz do zawartości

ŚMIERĆ W AKWARIUM ....


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem bardzo początkujący kupiłem 2 tygodnie temu akwarium .... wszystko było przez ten czas dobrze ...

... ale wczoraj w niedzielę bardzo zaczęła mi się zapętlić bardzo woda w akwarium ( dodam że z soboty na niedziele do 4 rano było włączone oświetlenie ponieważ zapomniałem wyłączyć jak wychodziłem z domu na wieczór ) .... w poniedziałek rano połowa ryb leżała do góry brzuchami ( około 15 mieczyków, skalar, 5 bocji, 2 labeo ( połowę wyłowiłem - 15 mieczyków, glonojada i kiryska )

 

wiem że w czymś popełniłem wielki błąd ale w czym może ktoś ma jakieś sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie 22 stopnie to za niska temp w akwarium. Srednia temp to 25-26 poza tym żarówki możesz oddzielić od tafli wody np szybą by tak za bardzo nie nagrzewała się. To całkiem możliwe że rybki się ugotowały... Ach no i proponuję zainwestować w termometr jeśli nie posiadasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzicie o jakim akwarium kolega pisze? 215 litrów-wali1000 jak powiedz oświetlenie może tak podgrzać wodę skoro nawet nie wiemy jakie ma?Zresztą to i tak niemożliwe żeby to była wina oświetlenia.

Podał temperaturę 22C Gamerin, więc pewnie ma termometr.

Ludzie czytajcie ze zrozumieniem proszę.

kowalchełm dostosuj trochę temat a otrzymasz dużo pomocnych odpowiedzi.

viewtopic.php?f=6&t=14640

Pozdrawiam Grzesiek.:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hallo

Czy akwarium dojrzewało?

jestem bardzo początkujący kupiłem 2 tygodnie temu akwarium

zgadnij igor :)

 

dodam że z soboty na niedziele do 4 rano było włączone oświetlenie ponieważ zapomniałem wyłączyć jak wychodziłem z domu