michal328 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Witam, posiadam akwarium 112l do tego filtr oraz grzałkę firmy "Hailea". Jest to moje 1 akwarium wiec jestem w ty zielony. Na początku zrobiłem podłoże posadziłem roślinki i zalałem woda, od razu woda była tak mglista ze nic nie było widać. Po kilku godzinach było coś więcej widać. Ile muszę czekać aż ta woda zrobi się krystalicznie czysta, oraz co ile mogę dawać preparat Tetra AquaSafe?? Z góry dzięki, pozdrawiam.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
195miki97 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 TAk wgl na początek płuka sie dokładnie cały żwir czy piasek.. To tak zawsze tylko z tym wsadzaniem rośliny bym sie wstrzymał troszke.. Skoro muł opada to jakimś patyczkiem wstrząśnij jeszcze dno żeby dokładnie sie woda wyklarowała . . Mam nadzie że tam rybek niewpuściłeś.??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal328 Posted April 3, 2011 Author Share Posted April 3, 2011 Żwirek wypłukałem całościowo, a pod to miałem jeszcze taka ziemie specjalna kupiona w sklepie zoologicznym kosztował ponad 60zl. Rybki dopiero będę wpuszczał za 2 tygodnie. Polecili mi w żeby rośliny od razu zasadzić. A co będzie jak ta woda mętna dalej się będzie utrzymywała? Link to comment Share on other sites More sharing options...
w2k2 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Akwa musi dojrzewać. Minimum 2 tygodnie. A woda się wyklaruje za 2-3 dni. Rybek nie wpuszczaj, ale niech akwarium pracuje normalnie - grzałka, filtr i oświetlenie. Takie zmętnienie wody to rzecz normalna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian2000 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 napisz co ty tam pod ten żwir nasypałeś Link to comment Share on other sites More sharing options...