Skocz do zawartości

akwa 125l - krewetki i reszta - jakie rybki do baniaka


szymelek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jestem zielona i początkująca, proszę Was o poradę

posiadam zbiornik juwel rio 125 litrowy (w komplecie był filtr, grzałka i oświetlenie)

rybek jeszcze nie posiadam

jak narazie podłoże to aqua substrate II 1,5 cm, na to biały piasek kwarcowy z odrobiną substratu i znów substrat - grubość to ok. 5cm

roślinki (podobno łatwe w uprawie) - cabomby, cabomby red, cryptocoryne nevilli, synema hygrophilia, gałęzatka i mech spiky moss - posadzone warstwowo - najwyższe z tyłu akwa itd

korzeń mahoniu i kila kamieni

obsada jak narazie to ślimak ampularia niebieski, raczek cambarellus, 2 krewetki amano i 2 krewetki filtrujące

 

proszę o uwagi - pewniedobór tragiczny;) - robiłam go na czuja, ale mam nadzieję, że nie jest tak źle, prezentuje się nieźle, zdjęcie wkleję wkrótce

 

moje pytanko - chcę dokupić kilka rybek

zależy mi żeby były ładnie ubarwione i ciekawe

 

nie chcę gupików czy neonków

zastanawiałam się nad tęczankami (boesemana, trójpręga, niebieska), prętnikiem niebieskim, gurami (niebieski, całujący, złoty, mozaikowy), buszowcem ostropyskim

 

nie wiem które z tych rybek można trzymać razem, czy któreś z nich mogą się nienadawać do mojego akwa lub zjeść krewecie

czy mogę połączyć kilka gatunków, w jakich ilościach mogę je mieć

 

z góy dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jeśli to jest raczek miniaturka? ma 1,5-2 cm i podobno dużo większy nie będzie;

mam nadzieję...

a jakie rady odnośnie rybek?

czy mogę mieszać te gatunki?

ile max mogę ich wpuścić? czytałam gdzieś, że stosuje się przelicznik 10l na rybkę - a jak w tym się uwzględnia np krewetki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach