Skocz do zawartości

Kupno,przewóz i założenie akwarium.


damiw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Wczoraj kupiłem akwarium 100l z wyposażeniem.Dziś jadę wieczorkiem po odbiór(30min drogi).I mam takie pytanie jak przewieźć rybki ok 10 sztuk w tym duży welon,czy wylewać kompletnie wode i zrobic wszystko od nowa czy np zostawic np 1/4 a pózniej dolac wody do pełna w domu dodac preparatu do uzdatniania wody dla akwarium i za jakis czas wpuscic rybki?Dodam że w tym akwarium są sztuczne roślinki(czy bede mógł tamte wywalic a posadzic żywe?W dodatku jest tam grzałka 10watowa bez termostatu,jak z niej korzystac czy ma byc właczona cały czas czy tylko jakos okresowo? Proszę o pomoc jestem totalnie początkującym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załatw sobie woreczki ze sklepu i w nich przewieź ryby, oczywiście wlej do nich wodę z akwa ;). Osłoń je od mrozu np. jakimś ręcznikiem. Wody połowę sobie zostaw, może jakąś beczkę sobie załatw ;). Drugą połowę wylejcie.

Jak dojedziesz to wszystko ładnie ustaw, wypoziomuj szafkę i wlej 50% wody przywiezionej i 50% wody z kranu. Nie dodawaj żadnych uzdatniaczy, są całkowicie zbędne. Roślinki jak najbardziej żywe ale tylko twardolistne jeśli chcesz zatrzymać tego welona np. Anubiasy.

Co do grzałki to nie wiem jakie będziesz miał tam ryby bo welony lubią zimną wodę i grzałka nie jest potrzebna.

Możesz napisać jakie rybki dostałeś w zestawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...