Skocz do zawartości

Moje pierwsze akwarium...


Uuups_xD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem początkującą akwarystką. Mam akwarium 60 l a moja obsada rybek wygląda nastepująco:

- Bystrzyk Pereza x 2 ( niebieski i różowy)

- tetra czarna x2

- tetra czerwona x2

- pielegniczka ramireza x 2

- barwniak thomasa

- molinezja żaglopłetwa x 2

- bocja niebieska

- glonojad

 

mam na stanie jeszczę tęczankę, jednakże po dzisiejszym wybryku się jej pozbywam, prawdopodobnie odgryzła mojemu kirysowi ogon i biedaczek nie wytrzymał. Tylko ona z wszystkich ryb wydaje się dość natarczywa, goni inne i tak jakby je podgryza. Byłam w zoologicznym i wszystko wskazuje na nią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem początkującą akwarystką. Mam akwarium 60 l a moja obsada rybek wygląda nastepująco:

- Bystrzyk Pereza x 2 ( niebieski i różowy)

- tetra czarna x2

- tetra czerwona x2

- pielegniczka ramireza x 2

- barwniak thomasa

- molinezja żaglopłetwa x 2

- bocja niebieska

- glonojad

 

mam na stanie jeszczę tęczankę, jednakże po dzisiejszym wybryku się jej pozbywam, prawdopodobnie odgryzła mojemu kirysowi ogon i biedaczek nie wytrzymał. Tylko ona z wszystkich ryb wydaje się dość natarczywa, goni inne i tak jakby je podgryza. Byłam w zoologicznym i wszystko wskazuje na nią.

A więcej to się nie dało upchać? Nie dziw się że ryby w takim składzie wariują. Tetry to ryba stadna!! Co to za pomysł, żeby kupować po dwie sztuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłam w zoologicznym i wszystko wskazuje na nią.

Nigdy, ale to nigdy, nie słuchaj porad sprzedawcy zoologicznego ;) nawet jeśli się zna, to i tak nazmyśla, bylebyś tylko coś kupiła/odsprzedała itp.

 

Co do obsady - bałagan. Na Twoim miejscu kupiłabym 15 neonków i jeszcze parę drobnych rybek, jak chociażby gupiki pawie oczko, albo gupiki Endlera.