Skocz do zawartości

Jestem początkujący i mam problem!!


cj_clon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, mam zbiorniczek 112literków i jest on już u mnie troszeczkę czasu, ale jak do tego czasu że tak powiem niczego się nie dochowałem:(

Więc teraz kilka pytań co z tym fantem zrobić??

Rośliny takie jak:

kryptotoryna długolistna

i kilka kryptotorynek z krótkimi listkami rożnej barwy tzn. czerwone i zielone.

Było jeszcze kilka trawek ale niestety wszystko umarło:(

 

Rybki parę molinezji, i mieczyków niestety gupiki były ale się skończyły:(

Woda ma niestety bardzo dziwny kolor bo jest taka, zółta, ale dlaczego??

Rośliny nie rosną niestety a rybki się nie rozmnażają.. I moje pytania czemu i dlaczego tak się dzieję??

Światło pali się około 12H dziennie,

 

Może ktoś podpowie co i jak zrobić aby to zmienić??

 

 

PS. wujek zagożały akwarysta powiedział żeby pod kamienie wrzucić torfu i że niby to miało pomóc, ale niestety nie:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

Witam :mrgreen:

 

Było jeszcze kilka trawek ale niestety wszystko umarło:(

Widocznie złe światło miałeś...jakie oświetlenie miałeś ?

Kup mniej wymagające rośłiny jak:

:arrow: Moczarka Kanadyjska

:arrow: Nurzaniec

:arrow: Rogatek

:arrow: Cabomba

:arrow: Bacopa caroliniana

:arrow: Heterantera paskowana

:arrow: Rotala rotundifolia indica

Jest ich dużo, podałem ci nazwy roślin które znam/miałem/mam

 

 

 

Rybki parę molinezji, i mieczyków niestety gupiki były ale się skończyły:(

Skończyły :?: Znaczy że zdechły :?: czy jak :?:

 

 

Woda ma niestety bardzo dziwny kolor bo jest taka, zółta, ale dlaczego??

Może to przez:

:arrow: Zła filtracja

:arrow: Torf w Wodzie

 

 

 

Rośliny nie rosną niestety a rybki się nie rozmnażają.. I moje pytania czemu i dlaczego tak się dzieję??