Skocz do zawartości

Pomoc w zakładaniu 240l.


OliwCiaa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć ! W najbliższym czasie myślę nad założeniem akwarium 240l.

 

*Akwarium 120cm x 40cm x 50cm (długość x szerokość x wysokość)

*Pokrywa prosta (oświetlenie 2x30W)

*Filtr Aquael PAT-MINI (z napowietrzaniem)

*Grzałka HEATZONE

*Termometr

 

I teraz pytanie. Czy ten sprzęt 'wyrobi' w 240litrach ?

 

z podstawowego sprzętu trzeba coś jeszcze dokupić ?

 

Do tego ile kg będzie potrzebnego żwiru czarnego ? do tego kupuję jeszcze piach na 'drogę'.

Chwilowo moje 7 krewetek red cherry przeniosę do tej 240-stki. a do tego jaka obsada może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się też aż tak bardzo ale myślę że obsada nie jest zła. Na pewno jeszcze coś na dno. Może 2x zbrojniki niebieskie, 10x kirys ( jednego gatunku np spiżowy albo panda ) 6x Otoski.

Myślę że było by ok ale jak już pisałem nie znam się tak dobrze więc może lepsi wypowiedzą się trochę więcej na ten temat ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie myśląc nad obsadą pomyślałam tak :

 

10 x krewetek red cherry

15 x żałobniczki

20x neon Innesa

10 x hokejówka amazońska

 

Dobra obsada czy zła ? jestem zielona w akwarystyce więc czekam na sugestie.

U mnie żałobniczki wytłukły neony,widziałem jak w jeden dzień 3dorosłe sztuki zeżarły ławiczkę 15szt.Więc nie polecam takiego połączenia.

Hokejówka to ryba stadna,dwie ławice nie wyglądają najlepiej.

 

W takim zbiorniku:

30szt neonów/15hokejówek/15 załobniczek

6kirysów

2zbrojniki niebieskie

1+2 mieczyk

1+2 molinezja

no i chyba te krewety,chociaż pewności nie mam,bo nigdy nie miałem tych stworzeń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...