Skocz do zawartości

Żaba akwariowa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tu początkującym może ten temat był ale nie mam zbytnio czasu aby wszystkie przeglądać wiec jakby się powtórzył to SORKA. Przejdźmy do konkretu.

 

Akwarium posiadam 4 miechy. Dzisiaj kupiłem sobie Żabkę akwariowa (nie wiem jak ona dokładnie sie nazywa, ale zapewne wiecie o co mi chodzi :P) Wiec kilka pytań ode mnie :

1. Czy ta żaba będzie jadła taki sam pokarm jak inne rybki mam na myśli płatki suche.

2. Co mam dokupić lub zrobić żeby żabie żyło się lepiej.

Akwarium ma około 50l mam w nim 15 rybek typu neonki,danio,zalobniczki,molinezje,gupik:P

Wyposażenie : 1 roślinka żywa (w sklepie mówili ze jakiś nowy gatunek nawet nie wiem jak sie nazywa...mam dobra pamięć ale krotka wiec wybaczcie), wierze, korzeń zaczepiony na sporym kamieniu wrzucę zdjęcia później jak znajdę więcej czasu. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz rację temat był poruszany kilka krotnie.

 

1. Czy ta żaba będzie jadła taki sam pokarm jak inne rybki mam na myśli płatki suche.

Na początku tak, dodatkowo karm ją ochotką...

 

2. Co mam dokupić lub zrobić żeby żabie żyło się lepiej.

osobne akwarium dla niej ;) i duużo żywych roślinek

 

Żabki akwariowe to inaczej karlik szponiasty. Poszukaj w necie informacji. Nie potrzebują one żadnych wysepek. Żyją całkowicie pod wodą, czasami podpływają pod taflę wody aby nabrać powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy żabka podrośnie, może się zacząć interesować rybkami. Zdarzały się przypadki, że żabka dla zabawy łapała rybki, robiąc im tym samym krzywdę.

 

Moim zdaniem łączenie żabki i rybek to zły pomysł. Choć nie jest powiedziane, że akurat Twoja będzie łapać rybki. A takie "żabkarium" może być interesującym zbiornikiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach