Skocz do zawartości

Akwaruim 50l, 15-20 rybek, rak, krewetki, ogólne-mozłiwe??


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie,

na wstepie podkrśle tylko ze jestem nowym na forum i nowicjuszem w dziedzinie akwarystyki.

 

Ostatnio odgrzebalem stare akwarium i postanowilem ponownie je uruchomić.

 

Mam swoja wyimaginowana wizje, lecz nie wiem czy pewne rzeczy sa tu do zrealizoawania:

 

Akw ok 50 L tj 60cm x 24cm x 33cm(wys)

 

Chcaiłbym umieścic w nim jakiś ładny korzeń, kamienie i roślinki.

 

Chchiałbym aby powietrze wychodziło z dna oraz chciałbym zainstalować błękitne podświetlanie :)

 

No i co najważniejsze - rybki

 

wiem ze tutaj to juz cieżko, chciałbym mieć kilka większych barwnych rybek, np paletki bardzo mi sie podobają, lae juz wyczytalem ze one odpadają, ale coś tego typu 2-4 takich rybek, kilka różnych średnich, oraz jakieś maleństwa do uzupełnienia np neonki 10szt??

 

Myślałem także o jakimś RACZKU i ze 2 krewetkach ??

 

Bardzo bym prosił o pomoc, czy w ogole cos takiego ma prawo powstać i funkcjonować, tak jak mowiłem dopiero zaczynam w tej dziedzinie i chiałbym coś wyjątkowego tak jak w opisie, oczywiście przy rozsądnych warunkach....

 

Bardzo proszę o pomoc, dziekuje i pozdrawaim wszystkich !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi, oraz dalej prosze o jakies propozycje:)

 

Mam tylko pytanko, czy nie ma szans na cos większego, ładnego w stylu np, paletek lub skalarów, bardzo mi sie podobają wlasnie te rybki, tyle ze wiem juz ze nie pasują do takiej konfiguracji i takiego akwarium?? Moze jakas alternatywa... Oraz z tym niebieskim światlem, czy to w niczym nie przeszkadza? Slyszalem ze nie powinno sie takiego instalowac, tylko normalne białe, aczkolwiek bardzo podoba mi sie błekitne:)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach