Skocz do zawartości

Trochę dziwne pytanie ale potrzebuję pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

A więc tak mam 13 lat mieszkam na wski nie znam osób co mają akwaria mam 20km do zoologicznego.Jestem początkującym akwarysta i mam na razie 30l i wydaje mi się że potrzebuję większy.Znalazłem na allegro akwarium 55l za 170zł za drogo?Jeszcze pojadę do zoologa i się popytam po ile tak od 45l do 60l ile kosztują bo takie bym chciał.Mam za 2 miesiące urodziny i się zastanawiam nad kupnem.Od ilu do ilu powinno kosztować akwarium bez niczego bo wszystko mam w 30l co potrzebne.Tak od ilu do ilu powinienem kupić żeby nie przepłacić?Jak to jest z utrzymaniem akwarium co ile wymieniać wodę?Wymieniał bym do połowy.Konieczny jest restart akwarium po założeniu już go.Bo myślałem że jak już założę akwarium i zrobię wszystko co mi się w nim podoba to tylko bym wymieniał wodę tak do połowy jak by trzeba było to bym odmulał dno i czyścił gąbkę w fitrzę i przednią szybę bym czyścił.I tyle chciałbym mieć akwarium latami i tylko tą czynność stosował no i bym karmił rybki.Da się tak czy trzeba robić restarty?Bo trochę się boję że jak kupię to będzie dużo roboty i się zniechęcę i sprzedam :(.Dużo jest roboty przy akwarium.Trzeba stosować jakieś nawozy czy co to tam bo ja bym tylko chciał wszystko uporządkować w akwarium i żeby stało i tylko bym wodę wymieniał i czyścił dno.Jest coś więcej.Czy trzeba się bardzo w to angażować?Powiedzcie mi bo na razie to w ciągu 2 tygodni wymieniam pół akwarium wody.A żwirek kupiłem czarny zeby nie było widać gówien ryb ani innych odpadów :) Powiedzcie mi co i jak bo nie chce widać w błoto pieniędzy

 

 

Edytuj posty: Janusz

Czekam na info :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach