mati2762 Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 co można hodować w akwariach 60 l (ba mam dwa 60l) i nie_wiem co hodować moglibyście doradzić mi coś dobrego jestem początkujący zajmuje się dopiero 1 miesiąc i nie_wiem co wybrać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał84 Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 jeżeli zaczynasz przygode z akwarystyką to proponuje gupiki Link to comment Share on other sites More sharing options...
petenia Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Ja trzymalem w 60l 6 doroslych pielegnic pawiookich. Jak kupisz takie i wpuscisz to wrzuc fotke............. mod: kąśliwe uwagi i ironię proszę zachować dla siebie i nie pisać głupot osobom zaczynającym przygode z akwa ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pley Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 co trzymałeś!!!! 6 pawiookich????? .. boże.... niedługo bedą ludzie trzymac labeo w kubkach Link to comment Share on other sites More sharing options...
petenia Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 no nie bierz tego na powaznie ale chetnie bym zobaczyl takie cos:) moze ktos sprobuje, na glupkowate pytanie glupkowata odpowiedz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pley Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 1.nie jest głupkowate 2.chcesz wiedziec jak to wyglada?? to kup sobie 6 pawiookich dorosłych wsadz do 60L i potem płacz ze tyle kasy poszło na marne ... NIGDY sie nie mówi takich rzeczy początkującemu bo moze wziasc to na serio ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Migdek Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Proponuje standard. 5 kirysow, 5 gupikow i np 6 neonow LUB 5 danio. Link to comment Share on other sites More sharing options...