MATIE101XD Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Krewetki są yyyy... skryte cały czas siedzą w jednym miejscu i nic nie robią mam je od ponad tygodnia czy boją się tych ryb czy są chore co im jest. W temacie krewetek jestem zupełnie zielony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mielonka Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 możliwe, że jeszcze się boją... możliwe też, że chowają się przed rybami... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erni-lee Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Jeśli masz te krewetki w 112l to tam jest zupa rybna i raczej się nie ma co dziwić że krewetki są skryte chyba że to inne akw więc opisz jaki masz zbiornik i obsadę Link to comment Share on other sites More sharing options...
MATIE101XD Posted December 28, 2010 Author Share Posted December 28, 2010 przez pierwsze 4 dni normalnie się zachowywały Link to comment Share on other sites More sharing options...
seba24 Posted December 28, 2010 Share Posted December 28, 2010 Wiesz krewetki filtrujące obierają sobie takie miejsce gdzie przepływa najwięcej "planktonu" i tam siedzą. Przez te cztery dni może właśnie ,że szukały takiego miejsca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragon23 Posted December 28, 2010 Share Posted December 28, 2010 A może będą miały wylinę? Link to comment Share on other sites More sharing options...