Skocz do zawartości

30l-pierwsze akwarium


robin31
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Baniak.

30L

 

Technika.

Filtr-Hanza HJ-111B

Grzałka z termostatem-Atman 50W

Termometr

Oświetlenie-żarówka energooszczędna 11W

 

Podłoże.

Żwirek czarno -biały

 

Rośliny.

Moczarka x3

Gałęzatka x2

Mam zamiar kupić jeszcze Bakope i Anubiasa.

 

Dekoracja.

Kokos

Korzeń

 

Tło.

Pognieciony czarny bristol.

 

Jest to moje pierwsze akwarium zalane tydzień temu .Co do roślin może polecicie jakieś inne.

Filtr będę chciał zamienić na Aquael Fan Mini Plus lub Fan-1.

Obsada będzie Bojownik x1 ,Krewetki Red Chery x6 ,a może zamiast krewetek coś innego.

Co sądzicie o tym baniaku ,może byście coś zmienili ,zaznaczam że nie mam żadnego doświadczenia akwarystycznego.

post-7273-13685161372691_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym do tego akwarium dałbym na podłoże piasek, kokos był zostawił, gałęzatkę rozedrzyj ją i daj koło korzenia jako trawnik (wyjdzie Ci fajny efekt). Korzeń postaraj się dobrze ułożyć (końcem ku pionie). Ale na rybki jakieś to za małe akwarium, bardziej gupiki lub krewetki. Moczarkę ustaw tak aby zasłoniła filtr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka !

No jak na początek to bardzo fajnie , byle tak dalej , żwirkiem się nie przejmuj bo jego kolor to kwestia gustu , jednym pasuje czarno biały innym biały i tak dalej i tak dalej.

 

Przełóż tylko termometr do prawej ścianki , bo wtedy będzie najlepiej pokazywał temperaturę gdyż będzie dalej od grzałki !!!

 

Co do obsady to bojek może być ;) , co do kreweci to wolą one malutki żwirek ( np piasek ) i dużo mchów kryjówek .

 

Wrzuć aktualne fotki bo jestem ciekaw jak to wygląda ;-]

 

Pozdrawiam

Piotrek !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO krewetki to naprawdę spoko zwierzaki nie rezygnuj z nich