Pandar Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 Witam Wszystkich. Od tygodnia dojrzewa 112 litrowe akwarium które kupiłem synowi na "gwiazdkę". Chociaż postów o obsadzie przeczytałem juz bardzo dużo nadal mam mętlik w głowie, proszę o weryfikację i poradę co dodać, a z czego zrezygnować. Chciałbym żeby w akwarium pływały: 5-6 otosków 3 Bojowniki syjamskie 4-5 piskorków 15- 20 Neon innesa Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragon23 Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 W zasadzie jestem początkującym, ale obsada wydaje mi się być w pożądku .Ewentualnie dołożyć ze 2 otosy , i pamiętaj, że jak chcesz 3 boje, to w haremie, czyli 1samiec +2samiczki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandar Posted December 18, 2010 Author Share Posted December 18, 2010 Fajnie, że piszesz, bo szczerze to wzorowałem się na Twojej propozycji, tylko, że u Ciebie są jeszcze ślimaki, krewetki i danio, ja zamiast tego wolałbym inne rybki, tylko jakie? Proszę o jakieś propozycje . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil84 Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 jedyne co mi przychodzi by tu jeszcze dołożyć to parkę ramirezek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandar Posted December 18, 2010 Author Share Posted December 18, 2010 Jak to jest z bojownikami, byłem dzisiaj w sklepie zoologicznym, sprzedawca z dużym doświadczeniem - prowadzi sklep od 27 lat. Powiedział, że neonki będą obgryzać płetwy bojownikom. Jakie są Wasze doświadczenia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil84 Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 według mnie to bujda ja mam 50 neonów i jednego bojka który nigdy nawet nie był draśnięty przez jakąkolwiek rybkę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...