Skalar 2010 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Mam pytanie, Do 4 molinezji (+ 3 małe w kotniku), bojownika i 2kosiarek w akwa 30l mogę dokupić żabkę? Jeśli mogę, to czym ją karmić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olciia Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Molinezje w 30l nie znam się za bardzo na tych rybach, ale to raczej za mały zbiornik jak dla nich! A co do żabki to nie wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemok96 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Molinezje i kosiarki do oddania. Padaj dokładny gatunek tej żaby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafi200 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Padaj dokładny gatunek tej żaby Żabka - karlik szponiasty Żaba - żaba szponiasta Karliki minimum 4 szt. + tylko jeden bojek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Co-2 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 A te molinezje to miniaturki ? (dorastają do wielkości gupika) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skalar 2010 Posted November 20, 2010 Author Share Posted November 20, 2010 Molinezje to są trochę większe od gupika, kumpel mi je polecił to kupiłem je. A co do żabki to nie znam się. Możecie mi poradzić? Edit: Molinezje i kosiarki do oddania. Padaj dokładny gatunek tej żaby Nie mam zamiaru ich oddawać. Atreyu: Edytuj posty! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandy29 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Kosiarki będą się męczyć u ciebie. Dla nich akwa powyżej 100l. Mogą urosnąć nawet do 15 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...