Jump to content

bimbrownia


DarthKowal
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Założyłem bimbrownie i mam problem. Bimbrownia działa już dwa dni w butelce z wodą widze że co2 sie "tworzy". Ale z kamienia napowietrzającego nie wydobywają sie żadne bąbelki ;/

Mam połaczenie standardowe + zaworek przeciwzwrotny. Wydaje mi się że może gdzieś przepuszcza gdyż otwory na wężyk w butelce nawierciłem ciut mniejsze i nie uszczelniałem silikonem, zasugerowałem sie opinia innego użytkownika forum (on tak zrobił i pisał ze u niego wszystko ok ). Słyszałem ze można zrobić dyfuzor z kostki lipowej mogłby ktoś podać linka jak to zrobić i gdzie można kupić.

 

Dziekuje i Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Najlepiej się robi połączenia butelki z wężykiem na dławikach kablowych (gdzieś zamieszczałem zdjęcia) u mnie za 1 razem 100% szczelność :)

Nie ma sensu kupować na allegro czegoś co za parę gr możesz zrobić sam (o ile się znasz na drzewach :] ) chodziarz teraz może być problem z poznaniem które drzewo to lipa :)

Link to comment
Share on other sites

Robię wiertarką dziurę w nakrętce, odkręcam dolną nakrętkę dławika, wsadzam dławik do wcześniej wykonanej dziury. Następnie go dokręcam wcześniej odkręconą nakrętką. Po mocnym dokręceniu smaruję dół (tam gdzie ta nakrętka) super glue i górę tak samo.

Po wyschnięciu wsadzam wężyki i mocno dokręcam, praktycznie na maxa. Tak że ta uszczelka bardzo dociska wężyk.

Tylko dopasuj sobie odpowiednie dławiki do twoich wężyków.

I jak będziesz robić dziurę w nakrętce (od butelki) to musisz zrobić ją idealnie w środku bo inaczej Ci ta nakrętka z dławika nie spasuje...

Z doświadczenia już wiem że dwa dławiki nie mieszczą się na dużych nakrętkach z butelek jak np. po nestle... nie wiem jak po tych butelkach 5L... Ja wykorzystałem słoik do założenia dwóch dławików. Bardzo dobrze się mieszczą i jest 100% szczelność :)

Link to comment
Share on other sites

Mam "prawie takie duże wiertło ;)

Ja na początku robiłem w wieczku od słoika dziurkę wiertłem do drewna (mają takie szpice ostre) i później wiertarką powolutku na wolnych obrotach wierciłem :) Później rozwiercałem juz wiertłem do metalu żeby powiększyć dziurę.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...